Στη φάση της υλοποίησης μπαίνει η ανακατασκευή της λεωφόρου Καραμανλή, μετά την έγκριση δημοπράτησης που έδωσε σήμερα ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός. Οι υπηρεσίες τις αιρετής Περιφέρειας ολοκλήρωσαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα τις απαραίτητες διαδικασίες και μόλις μερικές μέρες από την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ, δόθηκε η έγκριση για να δημοπρατηθεί. Το έργο προϋπολογισμού 5 εκατ. ευρώ, αφορά την αναμόρφωση του πιο επικίνδυνου τμήματος της λεωφόρου Καραμανλή και συγκεκριμένα, από τον κόμβο του 303 ΠΕΒ έως την αερογέφυρα των σιδηροδρομικών γραμμών. Περιληπτικά το έργο αφορά έναν υπερσύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο, διπλής κατεύθυνσης και κυκλοφορίας, με παράπλευρους παράδρομους, νησίδες, στηθαία ασφαλείας, ηλεκτροφωτισμό, θέσεις στάθμευσης, όπου θα μπορούν να σταματούν τα αστικά λεωφορεία με ασφάλεια, με ισόπεδες διαβάσεις πεζών με φανάρια κ.α
Όπως επεσήμανε σε δηλώσεις του ο κ. Κ. Αγοραστός, «Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο ασφάλειας για τις ανθρώπινες κοινότητες, για τους Λαρισαίους και όχι μόνο. Το έργο αυτό ανήκει σε όλους τους πολίτες που διέρχονται από αυτό το κομμάτι του δρόμου. Οι υπηρεσίες μας κατόρθωσαν μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να ολοκληρώσουν τα τεύχη δημοπράτησης ώστε το έργο αυτό να δημοπρατηθεί. Πλέον η Λάρισα και η Θεσσαλία αποκτούν έναν ασφαλή αυτοκινητόδρομο εντός του αστικού ιστού σε ένα σημείο στο οποίο έχουμε θρηνήσει πολλά θύματα. Έτσι τόσο οι επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, όσο και οι επισκέπτες, θα μπορούν να κινούνται με ασφάλεια».
Αντικείμενο του έργου είναι η πλήρης κατασκευή (αρτηρία, παράπλευρο δίκτυο, δύο ισόπεδοι κόμβοι, αποχετευτικά – αποστραγγιστικά έργα, σήμανση-ασφάλιση του έργου, ηλεκτροφωτισμός-σηματοδότηση) τμήματος της Παλιάς Εθνικής Οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης εντός της πόλης Λάρισας μήκους 1 χιλιομέτρου και συγκεκριμένα από την οδό Διγενή έως την οδό Βαρδουσίων (Χιλιομετρική θέση (Χ.Θ.) 5+700 έως 6+630). Το τμήμα αυτό της αρτηρίας έχει χαρακτηριστικά αστικής αρτηρίας με 2+2 λωρίδες (Χ.Θ. 5+700 έως Χ.Θ. 6+400) και με 3+3 λωρίδες (Χ.Θ. 6+400 έως Χ.Θ. 6+630) καθώς και διαχωριστική νησίδα πλάτους 5 μέτρων. Το πλάτος των παράπλευρων οδών που χωροθετούνται εκατέρωθεν της αρτηρίας σε όλο το μήκος της είναι της τάξης των 5 μέτρων και το πεζοδρόμιο μεταξύ αρτηρίας και παραπλεύρων της τάξης των 3 μέτρων. Τέλος για την εξυπηρέτηση των αστικών συγκοινωνιών έχουν προβλεφθεί στάσεις λεωφορείων.
Το υπό κατασκευή τμήμα της Λεωφόρου Καραμανλή καθιστούν ιδιαίτερα επικίνδυνο ο αυξημένος κυκλοφοριακός φόρτος του σε συνδυασμό με τα ελλιπή τεχνικά χαρακτηριστικά της διατομής (απουσία σήμανσης, διαγράμμισης, ελλιπής φωτισμός, κλπ) και την ανάπτυξη πολλών παρόδιων ιδιοκτησιών που συνδέονται απευθείας με την Λεωφόρο με αποτέλεσμα οι προσβάσεις στις παρόδιες χρήσεις γης (εκκλησία, καταστήματα, τράπεζες, κλπ.) να γίνονται ανεξέλεγκτα. Με την ολοκλήρωσή του έργου που προβλέπεται μέσα στο 2015, αναμένεται η άρση της επικινδυνότητας και αποφυγή των πολύ συχνών τροχαίων ατυχημάτων που συμβαίνουν στην περιοχή.