Τα παιδιά γνώρισαν τη Λάρισα


Ολοκληρώθηκαν οι επιμορφωτικές επισκέψεις των 19 δημοτικών σχολείων, 7 γυμνασίων και 7 λυκείων του Δήμου Λαρισαίων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Πολιτιστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες στον Δήμο Λαρισαίων με διαδραστικό χαρακτήρα».

Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Δήμο Λαρισαίων σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Λάρισας και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και ειδικότερα από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Κατά την διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές σχολείων της Α’/θμιας και Β’/θμιας εκπαίδευσης είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν, να εξοικειωθούν μέσα από επιτόπιες επιμορφωτικές δραστηριότητες με τα χαρακτηριστικά ιστορικά μνημεία, τριών διαφορετικών ιστορικών περιόδων της Λάρισας, όπως το Α΄ και Β’ Αρχαίο Θέατρο, τη βασιλική του Αγίου Αχιλλείου, το Μπεζεστένι αλλά και το Μύλο του Παππά.

Από την πλευρά του Δήμου το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από τη Δ/ση Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και τις κκ. Σπυριδούλα Βλάχου και Λία Γκουντρουμπή ενώ σημαντική ήταν και η συμβολή του Δημοτικού Συμβούλου κ. Απόστολου Σουρλατζή.

Εκ μέρους της Εφορείας Αρχαιοτήτων Λάρισας συμμετείχαν οι Αρχαιολόγοι κ. Σταυρούλα Σδρόλια, Στυλιανή Κατακούτα, Ασημίνα Τσιάκα οι οποίοι φρόντισαν για την ξενάγηση, την εξοικείωση και την επιμόρφωση των μαθητών, συνεργαζόμενοι στενά με τους σχολικούς συμβούλους της Β’/θμιας εκπαίδευσης  κκ  Δ. Κολοκοτρώνη, Α. Φούντα, Ι. Κανδήλα, Η. Τσιάμαλου και της Α’/θμιας εκπαίδευσης κκ Α. Δαραράς, Δ. Καραδήμος, Ε. Πατσαδάκης, Ι.Χρηστάκης και Α. Σωτηρίου.

Το πρόγραμμα δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί χωρίς τη συμβολή των δασκάλων και καθηγητών καθώς και όλων των μαθητών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ζήλο.

Τους μαθητές πολλές φορές συνόδευαν και γονείς, οι οποίοι χάρηκαν την εξειδικευμένη ενημέρωση και ξενάγηση.

Προηγούμενο άρθρο Έλεγχοι σε 1.602 άτομα και 1.493 οχήματα σε όλη τη Θεσσαλία – 28 συλλήψεις
Επόμενο άρθρο Συνέλευση και εκλογές στο «Σύνδεσμο φίλων της Πινακοθήκης Γόννων»