«Οι δρόμοι Λάρισας-Φαρσάλων και Ελασσόνας-Κοζάνης, είναι κυριολεκτικά, δρόμοι-σκοτώστρες! Περνούν οι νταλίκες, για να αποφύγουν τα διόδια και έχουν καταστραφεί. Οι δρόμοι αυτοί πρέπει να γίνουν και θα το συζητήσουμε και στην Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας, κύριε Υπουργέ!
Μάς είπατε για τα μεγάλα έργα, για τον Ε-65, την Ιόνια Οδό, τον ΠΑΘΕ και αξίζουν συγχαρητήρια σε όλες τις κυβερνήσεις, που προχώρησαν τα συγκεκριμένα έργα. Πρέπει όμως να υπάρξει μέριμνα και για τους επαρχιακούς δρόμους!»
Τα ανωτέρω τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Προέδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής και αν. Γεν. Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ, Βουλευτής Ν. Λάρισας, Χρήστος Κέλλας, απευθυνόμενος προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλή, στην Επιτροπή ΔΕΚΟ, κατά την ακρόαση και διατύπωση γνώμης για τον διορισμό των προταθέντων στις θέσεις του Προέδρου του ΔΣ και του Διευθύνοντος Συμβούλου της «Εγνατίας Οδού ΑΕ».
Περαιτέρω, ο Λαρισαίος πολιτικός αναφέρθηκε στη λειτουργία των διοδίων συναρτήσει της οδικής ασφάλειας, επισημαίνοντας:
«Κανείς δεν έχει αντίρρηση να πληρώσει, προκειμένου να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια. Όμως, τα διόδια πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια και να σταματήσει το χάλι, που υπάρχει σήμερα. Εγώ είμαι Βουλευτής Λάρισας. Δεν είναι δυνατόν από την Αθήνα έως τη Λάρισα, 355 χλμ., να σταματάς επτά φορές! Σε αυτό πρέπει να δοθεί λύση!
Πρέπει να μεριμνήσετε, ώστε να λειτουργήσουν τα ηλεκτρονικά διόδια, που είναι και αναλογικά. Οι Λαρισαίοι ξεκινούν από τη Λάρισα προς Αθήνα και, μέσα στα πρώτα 15 χλμ.,πληρώνουν3,5 ευρώ, γιατί; Δεν βλέπω τον λόγο, που δεν υλοποιούνται τα ηλεκτρονικά διόδια».
Τέλος, ο αν. Γεν. Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ υπέμνησε το έργο των κυβερνήσεων Κώστα Καραμανλή και, ειδικότερα, τουΥπουργού Περιβάλλοντος και Δημοσίων Έργων, Γιώργου Σουφλιά, σημειώνοντας:
«Η Εγνατία Οδός είναι ένα διαμάντι για την Ελλάδα, αλλά θύμιζε το γεφύρι της Άρτας. Η κατασκευή της ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970 και αν δεν υπήρχε η Κυβέρνηση Κωνσταντίνου Καραμανλή με την επιμονή, τη μεθοδικότητα και την εργατικότητα του Γιώργου Σουφλιά, δεν ξέρω αν θα τελείωνε ποτέ! Και σήμερα έχουμε ένα οδικό δίκτυο κόσμημα, σαν αυτά που βλέπαμε τις προηγούμενες δεκαετίες στην Ευρώπη και ζηλεύαμε».