Ειδήσεις

Κέλλας: Αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί


«Είναι σημαντικό ότι οι ζυθοποιίες εξελίσσουν την παραγωγή τους, διαθέτονταςεναλλακτικά στους καταναλωτέςμπίρες χωρίς αλκοόλ.

Ωστόσο, η αποφυγή της κατανάλωσης οινοπνεύματος πριν την οδήγηση συνιστά, πάνω απ’ όλα, ηθική και νομική υποχρέωση.

Αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί.»

Τα ανωτέρω τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής και αν. Γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ, Βουλευτής Ν. Λάρισας, Χρήστος Κέλλας, σε εκδήλωση-συζήτηση που διοργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με θέμα«Υπεύθυνη Κατανάλωση Αλκοόλ και Οδική Ασφάλεια».

Ο Λαρισαίος πολιτικός αναφέρθηκε σε επαναλαμβανόμενες παραβάσεις του ΚΟΚ, σημειώνοντας:

«Σύμφωνα με στοιχεία της Αστυνομίας, συγκεκριμένα είδη παραβάσεων, όπως η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η υπερβολική ταχύτητα, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η παραβίαση χρήσης κινητού τηλεφώνου και οι αντικανονικοί ελιγμοί, επαναλαμβάνονται σε βάθος χρόνου».

Συγχρόνως, εστίασε στο έργο της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας και των αρμόδιων υπουργείων, υπογραμμίζοντας:

«Ως Επιτροπή τονίσαμε στους αρμόδιους υπουργούς ότι χρειάζονται πρωτοβουλίες προς την αυστηροποίηση της νομοθεσίας και την ενίσχυση της οδικής παιδείας. Η ανταπόκρισή τους ήταν άμεση.

Αφενός μεν, αυστηροποιήθηκαν διατάξεις του Ποινικού Κώδικα, που προβλέπουν πολυετή κάθειρξη για την υπαίτια πρόκληση θανατηφόρου τροχαίου δυστυχήματος, που οφείλεται σε κατανάλωση οινοπνεύματος ή ναρκωτικών ουσιών, σε επικίνδυνους ελιγμούς και άλλες ενέργειες οι οποίες είναι απαράδεκτες και απολύτως καταδικαστέες

Αφετέρου, η Υφυπουργός Παιδείας ανακοίνωσε από τη βήμα της Επιτροπής μας την εισαγωγή του μαθήματος της Κυκλοφοριακής Αγωγής στο ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών αντί της ευέλικτης ζώνης».

Περαιτέρω, ο αν. Γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ έδωσε έμφαση στις συνέργειες μεταξύ Υπουργείου Παιδείας και Αυτοδιοίκησης για τη δημιουργία πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής μέσω της άντλησης χρηματοδότησης από ιδιωτικές εταιρείες, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, προτείνοντας:

«Η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία περισσότερων πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, ώστε να εξασφαλιστεί η συστηματική εκπαίδευση των μαθητών.

Σε αυτή την περίπτωση, φρονώ πως, τόσο η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, όσο και άλλες ιδιωτικές εταιρείες, που πραγματοποιούν δράσεις ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης σε σχέση με την ασφαλή οδήγηση, θα μπορούσαννα συνεισφέρουν οικονομικά στην κατασκευή των αντίστοιχων υποδομών εκπαίδευσης».

Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο κ. Κέλλας επεσήμανε:

«Κάθε θετικό μέτρο πρέπει να έχει εφαρμοστική διάρκεια και τα αποτελέσματά του να αξιολογούνται όχι μόνο άμεσα αλλά εις βάθος χρόνου.

Πριν από τρία χρόνια, όταν ήμασταν στην Αντιπολίτευση, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε παρουσιάσει το σχέδιό μας για την οδική ασφάλεια υπό τον τίτλο «Προσέχω – ο Δρόμος για την Οδική Ασφάλεια», που έχει ως στόχο τη μείωση των ανθρώπινων απωλειών στην άσφαλτο κατά 50% εντός δέκα ετών.

Σήμερα, ως Κυβέρνηση, προχωρούμε στην υλοποίησή του μέσα από τον συντονισμό του έργου των αρμόδιων υπουργείων και τη συμβουλευτική συμμετοχή της Επιτροπής μας, ώστε να αλλάξουμε ριζικά το τοπίο και να αφυπνίσουμε συνειδήσεις.

Η Πατρίδα μας έχει δυνατότητες, τις οποίες χρειάζεται να αναπτύξουμε περαιτέρω, ώστε μετά από κάποια χρόνια να εξετάσουμε περισσότερο φιλόδοξους στόχους σε σχέση με τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, όπως θέτουν αντίστοιχα τα κράτη της Βόρειας Ευρώπης».

 

 

Προηγούμενο άρθρο Προστατεύουμε τις Μέλισσες, προστατεύουμε τη σοδειά μας
Επόμενο άρθρο Ελλειμματικό νερό στην ευάλωτη γεωργία της Θεσσαλίας