Η ΕΔΑ ΘΕΣΣ, έλαβε ήδη προληπτικά μέτρα στοχεύοντας στον περιορισμό του νέου Κοροναϊού (Covid-19), την προστασία των εργαζομένων και της δημόσιας υγείας και προέβη σε ανακοινώσεις ενημερώνοντας για τα κάτωθι:
- Συγκροτήθηκε Ειδική Ομάδα Πρόληψης (Catenaccio) και δημιουργήθηκε γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης.
- Τέθηκαν ταξιδιωτικοί περιορισμοί προς το εξωτερικό και αποφεύγονται οι μετακινήσεις στο εσωτερικό.
- Τηρούνται αυστηρά τα γενικά μέτρα προστασίας σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και τέθηκαν σε περιορισμό οι μετακινήσεις προσωπικού εντός κτηρίων / μεταξύ ορόφων αλλά μεταξύ περιοχών ευθύνης της Εταιρείας.
- Αποφεύγεται η συμμετοχή ή οργάνωση συναντήσεων.
- Αποφασίστηκε ο περιορισμός των δραστηριοτήτων της ΕΔΑ ΘΕΣΣ εφαρμόζοντας πολιτικές απομακρυσμένης εργασίας.
*Για τη λήψη των ανωτέρω μέτρων έχουν ενημερωθεί, οι Μέτοχοι, τα Μέλη του Δ.Σ και το προσωπικό της Εταιρείας, η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, οι Χρήστες Διανομής, οι τοπικοί φορείς, οι συμβεβλημένοι συνεργάτες και το καταναλωτικό κοινό.
Λειτουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Καταναλωτών:
Συστήνεται στους πολίτες να μην προσέρχονται στα Γραφεία Εξυπηρέτησης και να εξυπηρετούνται μέσω των παρακάτω εναλλακτικών επιλογών:
- Στην ηλεκτρονική διεύθυνση cust@edathess.gr για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.)
- Ειδικά για Ευπαθείς ομάδες οι οποίες εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα στην ηλεκτρονική Διεύθυνση req@edathess.gr για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.)
- Στο edathess.gr για παροχή πληροφοριών, υποβολή αιτημάτων σύνδεσης, καταχώρηση ενδείξεων μετρητών, ενημέρωση για την εξέλιξη εργασιών κατασκευής, ηλεκτρονική υποβολή μελετών
- Τηλεφωνικά στο 11150 ή στο 2310584444 για υποβολή ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.α.)
Για περιπτώσεις Άμεσης Επέμβασης στο Δίκτυο Διανομής, οι πολίτες μπορούν να καλούν το 10302 που λειτουργεί σε αδιάλειπτη εικοσιτετράωρη βάση.