«Η Λάρισα πέρασε μία περίοδο με αρκετά κρούσματα. Τώρα, όμως, έχουν περιοριστεί και είμαστε σε καλή κατάσταση. Το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας (ΠΓΝΛ) αποτελεί πυλώνα για τη Θεσσαλία στην αντιμετώπιση του κορονοϊού και η νοσηλεία που παρέχει είναι άριστη.»
Τα παραπάνω τόνισε, μεταξύ άλλων, ο γιατρός και αν. γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας, Χρήστος Κέλλας, στο ραδιόφωνο Θέμα 104,6 Fm και τους Παντελή Καψή και Ντόνα Δρούτσα, αναφορικά με τη μάχη της χώρας κατά του κορονοϊού, προσθέτοντας:
«Παρότι δεν είχαμε εμπειρία με τον κορονοϊό, πήραμε έγκαιρα μέτρα κατά την πρώτη φάση της πανδημίας και αποτελέσαμε πρότυπο για τον κόσμο. Στο δεύτερο κύμα βρισκόμαστε ακόμη σε καλό επίπεδο. Το πρόβλημα, ωστόσο, έγκειται κυρίως στην Αττική και στο γεγονός ότι σε κλίνες ΜΕΘ για κορονοϊό καταγράφεται πληρότητα άνω του 50%, και για τον λόγο αυτό υπάρχει εύλογη ανησυχία».
Ο Λαρισαίος πολιτικός, κληθείς να σχολιάσει τις καταλήψεις στα σχολεία, σημείωσε ότι οι αίθουσες των 25 μαθητών αντιστοιχούν στο 3% του συνόλου των τμημάτων της χώρας, υπογραμμίζοντας ότι το υπουργείο Παιδείας έλαβε κάθε δυνατό μέτρο, προκειμένου να ενισχύσει τη μάθηση σε συνθήκες ασφάλειας. Επιπλέον, αναφέρθηκε στους 4.500 μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή και στους 39.500 αναπληρωτές που προσελήφθησαν έγκαιρα.
Συγχρόνως, ο αν. γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ ανέφερε ότι η εκ των υστέρων κριτική της αντιπολίτευσης είναι εύκολη, χαρακτηρίζοντας ως απαράδεκτη την προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να εκμεταλλευτεί πολιτικά τους μαθητές «υιοθετώντας» τις καταλήψεις, προκειμένου να αντλήσει πολιτικά οφέλη, γυρίζοντας τη χώρα χρόνια πίσω. Επίσης, επισήμανε ότι η κάλυψη των χαμένων διδακτικών ωρών είναι αυτονόητη και δεν μπορεί να αποτελεί πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης, αναφερόμενος στη λύση που δόθηκε από το υπουργείο Παιδείας με την τηλεκπαίδευση.
Τέλος, ο κ. Κέλλας δήλωσε ότι το υπουργείο Παιδείας και εν γένει η κυβέρνηση είναι ανοιχτή στον διάλογο, με ανοιχτά όμως σχολεία, σημειώνοντας πως «το κλειστό σχολείο είναι το χειρότερο σχολείο» και προσθέτοντας πως οι μαθητές των οικονομικά αδύναμων και μεσαίων οικογενειών, που φοιτούν ως επί το πλείστον στα δημόσια σχολεία, είναι εκείνοι που ζημιώνονται περισσότερο από τις καταλήψεις.