Η Κεντρική Οδός, ενημερώνει ότι στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19, από αύριο Σάββατο 7 Νοεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελάτων, ενώ τα Σημεία Εξυπηρέτησης θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.
Το σύνολο των υπηρεσιών μας πλέον θα προσφέρεται τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά. Υπενθυμίζουμε ότι η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π) λειτουργεί από Δευτέρα έως Σάββατο 08:00 με 16:00 και Κυριακή 10:00 με 18:00, στο τηλέφωνο 801 700 7000.
Για κάθε απορία, ερώτημα ή σχόλιο είμαστε στη διάθεσή σας.
Όσοι οδηγοί επιθυμούν να εγγραφούν στην υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής διοδίων Kentriki Pass, θα μπορούν να πραγματοποιούν την εγγραφή τους είτε καλώντας την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της επιλογής τους, είτε διαδικτυακά, συμπληρώνοντας την αίτηση εγγραφής στο www.kentrikipass.gr, καθώς και μέσω της νέας εφαρμογής MyOdos. Με την υπηρεσία Call & Courier, στο συντομότερο δυνατό διάστημα, θα λαμβάνουν εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τον πομποδέκτη στη διεύθυνση επιλογής τους.
Οι συνδρομητές Kentriki Pass για κάθε απορία, αλλαγή ή ερώτημα σχετικά με το λογαριασμό τους έχουν στη διάθεσή τους το www.kentrikipass.gr αλλά και την εφαρμογή MyOdos, όπου εφόσον ολοκληρώσουν την εγγραφή τους, μπορούν ανά πάσα στιγμή με ένα κλικ, να ελέγξουν το υπόλοιπο και τις διελεύσεις τους και να ανανεώσουν το λογαριασμό τους με χρήση πιστωτικής ή και χρεωστικής κάρτας.
Παράλληλα στη διάθεση τους σαφώς βρίσκεται και η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών.
Τέλος υπενθυμίζουμε ότι η ανανέωση του συνδρομητικού λογαριασμού Kentriki Pass απομακρυσμένα, πραγματοποιείται και μέσω υπηρεσιών Web Banking με χρήση του Κωδικού Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αντιστοιχεί σε κάθε συνδρομητή. Ο κωδικός αναγράφεται στην Αίτηση Εγγραφής Συνδρομητή καθώς και στο Μηνιαίο Λογαριασμό. Αντίστοιχα η ανανέωση του λογαριασμού σας μπορεί να πραγματοποιηθεί και με την εφαρμογή MyOdos εξασφαλίζοντας απόλυτο έλεγχο του λογαριασμού με ένα μόνο κλικ.