«Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την οδική ασφάλεια περιλαμβάνει και την εκπαίδευση για την οδική ασφάλεια, με κυρίαρχη τη διαδικασία της δια βίου μάθησης. Είναι γεγονός ότι μία υγιής οδική συμπεριφορά αποκτάται και εδραιώνεται στα σχολικά χρόνια. Η συγγραφή του βιβλίου της αστυνομικού Δέσποινας Γκουτζολίκα αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο προς την κατεύθυνση ενίσχυσης της κυκλοφοριακής αγωγής των παιδιών, τα οποία είναι σίγουρο ότι θα επηρεάσουν θετικά και τους μεγάλους. Πολλά συγχαρητήρια στην συγγραφέα, αλλά και στον Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Θεσσαλίας Αστ. Μαντζιώκα και στον Διοικητή του Τμήματος Τροχαίας Λάρισας, Αστυνομικό Υποδιευθυντή Βασίλειο Βλαχογιάννη για την αξιέπαινη πρωτοβουλία τους».
Αυτά αναφέρει σε μήνυμα της, με αφορμή την παρουσία της στην εκδήλωση παρουσίασης του παιδικού βιβλίου με τίτλο «Ο Σταμάτης και ο Γρηγόρης πάνε εκδρομή», της αστυνομικού Δέσποινας Γκουτζολίκα (η οποία υπηρετεί στο Επιτελείο της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας), που πραγματοποιήθηκε στη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας, η Γενική Γραμματέας της ΠΕΔ Θεσσαλίας κ. Ρένα Καραλαριώτου.
Η Λαρισαία πολιτικός χαρακτηρίζει το βιβλίο «ένα χρήσιμο εργαλείο που εστιάζει με επιτυχία στην ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής, ενώ διευκολύνει την ανάγνωση, κρατώντας ζωντανό το ενδιαφέρον των παιδιών, με τρόπο που να καθίσταται εύκολα κατανοητό το μήνυμα για σεβασμό και τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.)». Συγχαίρει δε, την συγγραφέα, για την απόφαση της να παραχωρήσει τα πνευματικά του δικαιώματα στο Τμήμα Τροχαίας Λάρισας.
«Η οδική ασφάλεια αποτελεί ένα ζήτημα μεγάλης σημασίας τόσο για τη χώρα μας, όσο και διεθνώς, διότι τα οδικά τροχαία ατυχήματα βρίσκονται στις πρώτες θέσεις ως αιτία θανάτου και πρόκλησης μόνιμης αναπηρίας. Η διαρκής και συνεχώς αυξανόμενη πυκνότητα της κυκλοφορίας των οχημάτων καθιστά αναγκαία την κυκλοφοριακή αγωγή των μαθητών. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση διαπιστώνω ότι η κυκλοφοριακή αγωγή αποτελεί θεμελιώδη αποστολή του σχολείου, ενώ με την πολύτιμη συνδρομή της Πολιτείας και φορέων, όπως η Αστυνομία, η Τροχαία, η εκπαιδευτική κοινότητα, η εξοικείωση των μαθητών με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας αλλά και η απόκτηση των απαραίτητων γνώσεων, δεξιοτήτων και εμπειριών βρίσκονται επίσης σε ικανοποιητικό βαθμό. Όλοι συμφωνούνε ότι η κυκλοφοριακή αγωγή πρέπει να διδάσκεται στις μικρές ηλικίες και σε συνδυασμό με την βιωματική προσέγγιση αυτών των προγραμμάτων σε Πάρκα Κυκλοφοριακής Αγωγής και με διαφορετικές διδακτικές προσεγγίσεις στην κατάκτηση της γνώσης, ανάπτυξης δεξιοτήτων και καλλιέργεια αξιών και στάσεων, να δημιουργήσουμε υπεύθυνους πολίτες, οι οποίοι θα υιοθετήσουν τις κατάλληλες συμπεριφορές τόσο ως επιβάτες-οδηγοί, όσο και πεζοί. Επενδύουμε στη μαθητική κοινότητα, στα παιδιά, γιατί αυτά θα συμπαρασύρουν τους μεγαλύτερους, τους γονείς, το περιβάλλον τους στη σωστή τήρηση των κανόνων οδηγικής συμπεριφοράς. Προσωπικά στηρίζω και χαιρετίζω κάθε πρωτοβουλία που κινείται προς την κατεύθυνση αυτή» καταλήγει η κ. Καραλαριώτου.