Την ικανοποίηση του για την έγκριση της λειτουργίας Τμήματος ανθρωπιστικών σπουδών της Β΄ τάξης Λυκείου στην Τσαριτσάνη, στην ιστορική Οικονόμειο Σχολή και αποδοχής του σχετικού αιτήματος από την τοπική Κοινότητα, εκφράζει ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δήμο Ελασσόνας και της παράταξης «ΑλλάΖουμε» Θανάσης Μπίζιος.
Υπενθυμίζεται ότι η δρομολόγηση της λύσης στο πρόβλημα ξεκίνησε με τις ενέργειες του Τσαριτσανιώτη δημοτικού συμβούλου Κώστα Καραγιάννη, του προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Τσαριτσάνης Μενέλαου Σκάντζου και του προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνάσιου και Λυκειακών Τάξεων Τσαριτσάνης Βαγγέλη Σαπουνά και την επαφή που είχαν με τον βουλευτή Μαξ. Χαρακόπουλο.
Αναλυτικότερα η δήλωση του Θανάση Μπίζιου:
Χαιρετίζω την έγκριση της λειτουργίας τμήματος ανθρωπιστικών σπουδών της Β΄ τάξης Λυκείου στην Τσαριτσάνη, στην ιστορική Οικονόμειο Σχολή της μαρτυρικής κοινότητας μας, από τον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη, καθώς και τον βουλευτή της ΝΔ Μάξιμο Χαρακόπουλο για το ενδιαφέρον που επέδειξε, μετά την ενημέρωση που είχε για το θέμα από την παράταξη μας. Η εξέλιξη αυτή αποδεικνύει την βούληση της κυβέρνησης να στηρίξει την ελληνική ύπαιθρο και την εκπαίδευση, αρκεί να υπάρχει συνεργασία και στοχευμένη επιχειρηματολογία.
Ως παράταξη «ΑλλάΖουμε» είμαστε περήφανοι που συμβάλλουμε στην προσπάθεια να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι μαθητές, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική τους θέση, έχουν ίσες δυνατότητες εξέλιξης. Γιατί οι Ελασσονίτες μαθητές αξίζουν το καλύτερο, και με τέτοιες πρωτοβουλίες, κάνουμε ένα ουσιαστικό βήμα προς την κατεύθυνση αυτή. Η εξέλιξη αυτή αποδεικνύει ότι η έγκαιρη, στοχευμένη και υπερκομματική κινητοποίηση και πανστρατιά πάντα φέρνει αποτελέσματα. Στοιχεία που απουσίασαν -με ευθύνη άλλων- στην υπόθεση της επιπλέον μοριοδότησης με 2%, των Ελασσονιτών υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις. Παρόλαυτα, εμείς επενδύοντας στη συντονισμένη συνεργασία με όλους θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε από κοινού με την Πολιτεία και τους τοπικούς φορείς, βελτιώνοντας συνεχώς τις προοπτικές εκπαίδευσης και ενισχύοντας τη συνοχή και την ανάπτυξη των τοπικών μας κοινωνιών, με στόχο μια καλύτερη υλικοτεχνική υποδομή και νέες εκπαιδευτικές δράσεις που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των παιδιών μας».