ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ: Πορεία και στόχοι έως το 2016


Συνέντευξη τύπου παρέθεσε η ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ δια μέσου της κας Roberte Kesteman, Γενικής Διευθύντριας και του κ. Λεωνίδα Μπακούρα, Διευθυντή Εμπορικών Δραστηριοτήτων προκειμένου να ενημερώσει για την πορεία της εταιρίας μέχρι σήμερα και τους επενδυτικούς της στόχους για το διάστημα 2013-2016.

Αρχικά, η Γενική Διευθύντρια, κα Roberte Kesteman ενημέρωσε ότι η ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ είναι μία αυτοχρηματοδοτούμενη εταιρεία που έχει επενδύσει 38,4 εκατ. € για την απόκτηση της Άδειας Διανομής το έτος 2000 ενώ όλα αυτά τα χρόνια τηρεί τις υποχρεώσεις της όπως αυτές προκύπτουν από την Σύμβαση Πώλησης Αερίου, την Άδεια Διανομής και τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών.

Κατά την έναρξη λειτουργίας της, η ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ παρέλαβε από τη ΔΕΠΑ 136 χλμ δικτύου ΡΕ 4 bar  & 55 χλμ  χαλύβδινου δικτύου 19bar και από το 2000 ως το 2012, η εταιρεία κατασκεύασε 583 χλμ δικτύου ΡΕ4 bar και 11 χλμ χαλύβδινου δικτύου 19bar ενώ για το διάστημα 2013-2016 προβλέπεται η κατασκευή 98 χλμ εκ των οποίων τα 32 χλμ εντός του 2013.

Στη συνέχεια, η κα Roberte Kesteman τόνισε ότι η ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ προσφέρει εξοικονόμηση ενέργειας και ευκολία για 180.000 κατοίκους και 500 δημόσια – δημοτικά κτίρια και σχολεία ενώ η  εταιρεία στοχεύει να αποκτήσει 20.000 νέους πελάτες ως το 2016 αυξάνοντας τη διείσδυση από 40% σε 50%. Ο όγκος πωλήσεων αναμένεται να αυξηθεί με τον ίδιο ρυθμό μελλοντικά δίνοντας οικονομική ανάπτυξη παρά την οικονομική κρίση.

Σχετικά με τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, η κα Roberte Kesteman είπε ότι τα έσοδα από πωλήσεις αερίου ήταν 77,2 εκατ. € το 2012 από 71,7 εκατ. € το 2011, παρουσίασαν δηλαδή αύξηση 7,7% και αναμένεται το 2013 να ανέλθουν στα 83,1 εκατ. €. H κα Roberte Kesteman τόνισε ότι η εταιρεία αποδίδει σταθερά τους τακτικούς και τους έκτακτους φόρους καθώς και τα μερίσματά της προς τους μετόχους ΔΕΠΑ (51%) και ΕΝΙ (49%).

Το συνεχώς εκπαιδευόμενο και καταρτιζόμενο προσωπικό των 84 ατόμων, οι 500 επαγγελματίες που σχετίζονται με την ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, τα σημαντικά έργα υποδομής που υλοποιήθηκαν εντός του 2012 για την ασφάλεια του δικτύου και το περιβαλλοντική προστασία είναι μόνο μερικά από τα θετικά οφέλη που απορρέουν από τη λειτουργία της ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ. Η κα Roberte Kesteman τόνισε ότι η ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ θα υλοποιήσει σημαντικά έργα (CRM, G.I.S., TETRA, SCADA, e-signature, κλπ) κατά το 2013, συνεχίζοντας τη θετική επιρροή που έχει στην κοινωνία και για το διάστημα 2013-2016, θα επενδυθούν συνολικά 22,8 εκατ. €, εκ των οποίων 7,5 εκατ. € εντός του 2013.

Στη συνέχεια, ο Διευθυντής Εμπορικών Δραστηριοτήτων, κος Λεωνίδας Μπακούρας τόνισε την εξοικονόμηση που προσφέρει η χρήση φυσικού αερίου ανήλθε σε 33% για το 2012 και σε 42,8% για το α΄ τρίμηνο του 2013 συγκρινόμενο με το πετρέλαιο θέρμανσης.

Ο κος Λεωνίδας Μπακούρας παρουσίασε τις διευκολύνσεις που παρέχει η ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ στους πελάτες της. Συγκεκριμένα, παρουσίασε το νέο πρόγραμμα Σταθερής Μηνιαίας Χρέωσης για τους πελάτες αυτόνομης οικιακής θέρμανσης σύμφωνα με το οποίο ο πελάτης μπορεί να πληρώνει σταθερό μηνιαίο ποσό επί 12 μήνες μέσω πάγιας εντολής τραπέζης. Επίσης ανέφερε την εφαρμογή έκπτωσης ανταγωνιστικότητας για τις βιομηχανίες για την περίοδο κατανάλωσης Απριλίου – Ιουλίου. Τέλος, υπενθύμισε ότι η ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ παρέχει σημαντικές εκπτώσεις στα τέλη σύνδεσης όπως,  για παράδειγμα, για μία κεντρική θέρμανση ισχύος 215.000 kcal σε πολυκατοικία 10 διαμερισμάτων, το κόστος των τελών σύνδεσης από 1.776€ μειώνεται στα 600€, δηλαδή είναι 60€ ανά διαμέρισμα.

Ο κος Λεωνίδας Μπακούρας ανακοίνωσε ότι, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Αθλητισμού,  η ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ προωθεί εφαρμογές συμπαραγωγής σε νοσοκομεία και κολυμβητήρια – αρχικά σε 3 νοσοκομεία και 1 δημόσια κολυμβητήριο.

Επίσης, η εταιρεία μελετά την δυνατότητα διανομής συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) σε 20 απομακρυσμένες βιομηχανίες και 2 νέους απομακρυσμένους δήμους.

Στη συνέχεια, ο κος Λεωνίδας Μπακούρας ενημέρωσε ότι η εταιρεία φροντίζει να διαχειριστεί τις ληξιπρόθεσμες οφειλές με πολιτική διακανονισμών, ενώ οι διακοπές παροχής και τα ένδικα μέσα χρησιμοποιούνται ως έσχατη λύση μόνο όταν ο πελάτης δεν διακανονίζει τις οφειλές του.

Η συνέντευξη τύπου ολοκληρώθηκε με τις διευκρινιστικές ερωτήσεις των εκπροσώπων των Μέσων Ενημέρωσης προς τους εκπροσώπους της ΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ και τις απαντήσεις.
Προηγούμενο άρθρο 1η συνάντηση εκπροσώπων εν ενεργεία στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων
Επόμενο άρθρο Μουσικό - θεατρικό αφιέρωμα στο εργατικό - λαϊκό τραγούδι