Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δρέσδη από τα ΙΕΚ Λάρισας, Καρδίτσας και Τρικάλων


Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δρέσδη το χρονικό διάστημα 4/8/2013-18/8/2013 πραγματοποίησαν καθηγητές των ΙΕΚ Λάρισας, Καρδίτσας και Τρικάλων.

Δικαιούχοι του προγράμματος Leonardo Da Vinci (VETPRO) ήταν 15 εκπαιδευτικοί του IEK Καρδίτσας, Τρικάλων και Λάρισας. Ο τίτλος του προγράμματος ήταν “E-learning & e-portfolio in vocational education”.

Στόχοι του προγράμματος ήταν:

Βελτίωση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων των δικαιούχων σε σχέση με την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην επαγγελματική εκπαίδευση

Βελτίωση της ποιότητας της συνεχούς επαγγελματικής κατάρτισης και της πρόσβασης σε αυτή

Προώθηση και ενίσχυση της συμβολής της επαγγελματικής κατάρτισης στη διαδικασία καινοτομίας

Η επαφή με εκπαιδευτικά ιδρύματα δημοσίου και ιδιωτικού τομέα της Δρέσδης μέσω των τεχνικών επισκέψεων του προγράμματος έδωσε την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς μας για επιτόπου σύγκριση εκπαιδευτικών συστημάτων, μεθόδων και τεχνικών εκπαίδευσης και υιοθέτηση θετικών πρακτικών στη διδασκαλία των σπουδαστών μας.

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός WBS TRAINING AG ήταν ο οργανισμός υποδοχής που φρόντισε για την οργάνωση του προγράμματος κατάρτισης και τεχνικών επισκέψεων. Υπήρξε πολύ καλή οργάνωση και η συνεργασία μεταξύ μας ήταν άριστη.

Οι συνθήκες διαμονής ήταν πολύ καλές.

Στον ελεύθερο χρόνο μάς δόθηκε η ευκαιρία να επισκεφτούμε σημαντικά μνημεία, μουσεία και άλλα αξιοθέατα της Δρέσδης καθώς και να δούμε από κοντά την κουλτούρα και τον τρόπο ζωής των κατοίκων.

Το πρόγραμμα της κατάρτισης περιελάμβανε καθημερινή επιμόρφωση στους χώρους του οργανισμού κατάρτισης.

Πραγματοποιήθηκαν επίσης τεχνικές επισκέψεις στους παρακάτω δημόσιους οργανισμούς :

Upper Vocational school of Construction & Technology

Technical University: Department of Media and E- learning

Τα αποτελέσματα της συμμετοχής των δικαιούχων στο πρόγραμμα είναι:

Αποκόμιση γνώσεων και εμπειριών σε θέματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, και χρήσης νέων τεχνολογιών

Γνώση των τρόπων εφαρμογής των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και αξιολόγησης των δομών και των πόρων.

Βελτίωση της προοπτικής εξέλιξης στην εργασία

Βελτίωση διαπολιτισμικών ικανοτήτων

Βελτίωση των γλωσσικών ικανοτήτων

Υποστήριξη της διδασκαλίας και της μαθησιακής διαδικασίας με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών.

 

Προηγούμενο άρθρο Οι θέσεις της Ομοσπονδίας γονέων μαθητών Θεσσαλίας για το νέο νομοσχέδιο
Επόμενο άρθρο Δωρεάν μαθήματα σε παιδιά ανέργων και μονογονεικών οικογενειών