Η ανάγκη συγκεκριμένης στόχευσης που να διασφαλίζει την αποδοτική και αποτελεσματική τουριστική προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την περίοδο 2011 – 2013, αναδείχτηκε ως πρώτη προτεραιότητα κατά τη διάρκεια ανοιχτής εκδήλωσης- διαβούλευσης που πραγματοποιήθηκε χθες στη Λάρισα.
Οι φορείς και επιχειρηματίες του τουρισμού αλλά και οι εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης ανέφεραν χαρακτηριστικά ότι η Θεσσαλία χάρη στα πολλά και διαφορετικά στοιχεία που τη συνθέτουν «συγκεντρώνει όλη την Ελλάδα» και επεσήμαναν ότι το σχέδιο τουριστικής προβολής θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις σημερινές ανάγκες της Περιφέρειας, να αξιοποιεί σημαντικούς αναπτυξιακούς πόρους όπως τα αεροδρόμια της Νέας Αγχιάλου και της Σκιάθου, να χρησιμοποιεί σύγχρονες μορφές προβολής και προσέλκυσης τουριστών όπως το διαδίκτυο αλλά και να υλοποιείται από φορέα που να έχει την απαιτούμενη κατάρτιση και εμπειρία.
Από την πλευρά της η εταιρία που έχει αναλάβει τη μελέτη «Εκπόνησης σχεδίου marketing για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας» παρουσίασε τους 4 άξονες πάνω στους οποίους δομείται το σχέδιο δράσης της τουριστικής προβολής και είναι οι εξής: Διαφήμιση, Συμμετοχή σε εκθέσεις, Δημόσιες σχέσεις και Υποστηρικτικές ενέργειες. Οι παραπάνω άξονες, όπως τόνισε η εκπρόσωπος της εταιρίας κ. Λ. Μαυρουδή, συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που αξιοποιεί τόσο τις σύγχρονες μορφές επικοινωνίας και προβολής όπως το διαδίκτυο και η κοινωνική δικτύωση σε συνδυασμό με πιο παραδοσιακές μορφές όπως η συμμετοχή σε εκθέσεις, οι δημόσιες σχέσεις μέσω της διοργάνωσης συνεδρίων αλλά και η παραγωγή έντυπου και άλλου προωθητικού υλικού.
Να σημειωθεί ότι ο ενδεικτικός προϋπολογισμός για την υλοποίηση όλων των παραπάνω δράσεων ανέρχεται σε τουλάχιστον 1.000.000 ευρώ περίπου . Αυτή ήταν η δεύτερη κατά σειρά διαβούλευση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας, στη Λάρισα, με την ενεργό συμμετοχή φορέων όπως: το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, εκπροσώπους ξενοδόχων και επιχειρηματιών τουρισμού απ όλους τους θεσσαλικούς νομούς, το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Λάρισας, τον ΕΟΤ, αυτοδιοικητικούς παράγοντες και υπηρεσιακά στελέχη που εμπλέκονται στον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων τουριστικής προβολής . Οι απόψεις και παρατηρήσεις όλων των παρισταμένων θα καταγραφούν για την τελική διαμόρφωση του σχεδίου τουριστικής προβολής που θα συνθέτει τις σύγχρονες ανάγκες και θα αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τα πλεονεκτήματα της Θεσσαλίας ως ιδανικού προορισμού διακοπών για τον έλληνα αλλά κυρίως για τον ξένο τουρίστα.