Για «επιχείρηση δημιουργίας τετελεσμένων λίγο πριν την κατάθεση των μηχανογραφικών» επέκρινε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός για την απόφασή της που ανοίγει τον δρόμο στην αναστολή λειτουργίας τεσσάρων Τμημάτων του ΤΕΙ Λάρισας σε Λάρισα, Τρίκαλα και Καρδίτσα.
Ο κ. Κ. Αγοραστός μετέβη την Τετάρτη στο Τμήμα Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος του ΤΕΙ Λάρισας στην Καρδίτσα και μετείχε στη γενική συνέλευση των καθηγητών ενώ συζήτησε με εκπροσώπους των εργαζομένων και των σπουδαστών. Παράλληλα, είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο του ΤΕΙ Λάρισας κ. Γιάννη Κόκκορα καθώς και καθηγητές από το Τμήμα Ανακαίνισης και Αποκατάστασης του ΤΕΙ Λάρισας στα Τρίκαλα.
Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας χαρακτήρισε «βεβιασμένη και ατεκμηρίωτη την πρόταση για τα τμήματα του ΤΕΙ Λάρισας καθώς μάλιστα όλοι οι δείκτες συνηγορούν προς την αναβάθμισή τους». Ο κ. Κ. Αγοραστός είπε χαρακτηριστικά για τα εν λόγω Τμήματα:
-«Το Τμήμα Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος στην Καρδίτσα είναι το μοναδικό που έχει αξιολογηθεί από εξωτερικό αξιολογητή μετ’ επαίνων, διαθέτει υποδομές, είναι επαρκώς στελεχωμένο, λειτουργεί γραφείο διασύνδεσης και υλοποιεί ερευνητικά προγράμματα.
-Το Υπουργείο Παιδείας προχωρεί στην αναστολή λειτουργίας των Τμημάτων Τουριστικών Επιχειρήσεων των ΤΕΙ της περιφέρειας διατηρώντας μόνο αυτά της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
-Το Τμήμα Μηχανικής Βιοσυστημάτων (εξέλιξη του Τμήματος Γεωργικών Μηχανημάτων και Αρδεύσεων) είναι το μοναδικό στην Ελλάδα κι είναι εξαιρετικά χρήσιμο όταν όλοι συμφωνούν πως η επένδυση στη γεωργία και την κτηνοτροφία είναι η μοναδική διέξοδος από την κρίση.
Το ΤΕΙ Λάρισας είναι ένα ζωντανό κύτταρο τόσο στη Λάρισα όσο και τα Τρίκαλα και Καρδίτσα. Η απόφαση του Υπουργείου είναι βεβιασμένη και ατεκμηρίωτη, ενώ δεν ελήφθη υπ’ όψιν ούτε η πρόταση των Προέδρων των ΤΕΙ», επισήμανε ο κ. Κώστας Αγοραστός.
Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας ανέφερε ότι «η παιδεία δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με τη λογική του Μνημονίου αλλά με λογική αναπτυξιακή, με όρους μέλλοντος καθώς η παιδεία είναι συγκριτικό πλεονέκτημα για την Ελλάδα και διαβατήριο για την έξοδο από την κρίση».