«Διενεργήθηκαν οι απαραίτητες επισημάνσεις, έγιναν αναγγελίες και ήδη υποβάλλονται δηλώσεις για τις ζημιές που προκλήθηκαν από βροχοπτώσεις στις 27 & 29 Μαΐου 2011 σε διάφορες καλλιέργειες (βαμβάκι, βιομηχανική τομάτα κ.λπ.) στην ευρύτερη περιοχή των Φαρσάλων (Δ.Δ. Σταυρού, Κατωχωρίου, Ελληνικού κ.λπ.) του νομού Λάρισας» απαντά στον Μάξιμο Χαρακόπουλο ο Υπουργός Αγροτική Ανάπτυξης Κώστας Σκανδαλίδης.
Ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ και βουλευτής Λαρίσης είχε ζητήσει με ερώτησή του στον αρμόδιο Υπουργό, να επισπευσθούν οι εκτιμήσεις στις καλλιέργειες των σιτηρών, βιομηχανικής ντομάτας και βαμβακιού που επλήγησαν στην περιοχή των Φαρσάλων, ώστε να αποδοθούν γρήγορες και αντικειμενικές αποζημιώσεις.
Σύμφωνα με τον κ. Σκανδαλίδη, μετά την λήξη της περιόδου υποβολής των δηλώσεων θα αρχίσουν άμεσα οι εξατομικευμένες εκτιμήσεις με προτεραιότητα στις καλλιέργειες που βρίσκονται στο στάδιο της συγκομιδής.
Σχολιάζοντας την απάντηση του υπουργού, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος δήλωσε: «εξ όσων πληροφορούμαι οι εκτιμητές του ΕΛΓΑ στο περιφερειακό κατάστημα της Λάρισας βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε απεργιακές κινητοποιήσεις, απέχοντας από το εκτιμητικό τους έργο και δεν γνωρίζει κανείς τι θα γίνει στο άμεσο μέλλον. Ελπίζω, η κυβέρνηση να δώσει εγκαίρως λύση στο πρόβλημα των εκτιμητών και οι εξατομικευμένες εκτιμήσεις να γίνουν στην ώρα τους».
Να μην υποβαθμιστεί η Αγωγή του Πολίτη
Εντωμεταξύ, στο αίτημα της Πανελλήνιας Ένωσης Νομικών & Πολιτικών Επιστημόνων να ενταχθεί ως κύριο και υποχρεωτικό το μάθημα «Πολιτική και Δίκαιο» σε όλες τις τάξεις του νέου Λυκείου, συνηγορεί με αναφορά που κατέθεσε στη Βουλή και απευθύνεται προς το Υπουργείο Παιδείας, ο Γραμματέας Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ.
Ο κ. Χαρακόπουλος στην αναφορά του επισημαίνει πως με την κατάργηση του μαθήματος γενικής παιδείας της Β΄ Λυκείου «Πολιτική και Δίκαιο» και την μεταφορά του ως προαιρετικό στην Γ΄ τάξη του Λυκείου υποβαθμίζεται ο ρόλος του μαθήματος στην δημοκρατική αγωγή των μελλοντικών πολιτών, αφού η γνώση για την πολιτειακή αγωγή θα παρέχεται κατ’ επιλογή των μαθητών και όχι κατ’ απαίτηση των σύγχρονων κοινωνικών αναγκών.
«Αν θέλουμε να ενισχύσουμε οποιαδήποτε προσπάθεια αναβάθμισης και βελτιστοποίησης των κοινωνικών δομών και των πολιτειακών θεσμών, πρέπει να μεριμνήσουμε ώστε ο μαθητής να λαμβάνει βασικές και ουσιαστικές γνώσεις τόσο για το πολίτευμα όσο και για τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματά του ως αυριανός πολίτης» καταλήγει το κείμενο της αναφοράς του Θεσσαλού πολιτικού.