«Ευλογημένο τόπο» χαρακτήρισε την Θεσσαλία, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Γιώργος Κολέτσος, ο οποίος βρέθηκε στην Λάρισα και είχε πολύωρη συνεργασία με τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό.
Όπως τόνισε ο κ. Αγοραστός, για τον επόμενο χρόνο η Θεσσαλία, σε συνεργασία της Περιφέρειας με τον ΕΟΤ, θα απευθυνθεί «στοχευμένα» και με συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια στις αγορές της Αγγλίας, της Γερμανίας και της Ρωσίας, προκειμένου να ενδυναμώσει την τουριστική της κίνηση.
Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ συμμετείχε επίσης και σε σύσκεψη με εκπροσώπους των τουριστικών φορέων της Θεσσαλίας, με τους οποίους αντάλλαξε απόψεις αλλά και τους ενημέρωσε για τη νέα «πολιτική» που προτίθεται να υιοθετήσει ο ΕΟΤ για την δυναμική προώθηση του ελληνικού τουρισμού και την διαφήμιση του ελληνικού προϊόντος στο εξωτερικό, μέσω και των 19 γραφείων που διαθέτει ανά τον κόσμο. Ενώ ο κ. Αγοραστός ανάφερε ότι στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για την υλοποίηση του επιχειρησιακού σχεδίου μάρκετινγκ για τον τουρισμό.
Όπως επεσήμανε ο κ. Κολέτσος, μετά την συνεργασία που είχε με τον κ. Αγοραστό, στόχος είναι να μεγιστοποιηθούν οι ενέργειες για την ανάπτυξη του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος προκειμένου συνεπακόλουθα να αυξηθεί και η ζήτηση, καθώς η Θεσσαλία, παρουσιάζει πολλαπλές τουριστικές επιλογές και θεματικής μορφής.
Τα 19 «πάλαι ποτέ» γραφεία του ΕΟΤ ανά τον κόσμο- τα οποία να σημειώσουμε παρουσίαζαν πολλά προβλήματα οικονομικής φύσεως- θα λειτουργούν πλέον ως «δίκτυα πώλησης» του ελληνικού τουρισμού και εξωστρέφεια της Ελλάδας, όπως υπογράμμισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.
Όσον αφορά ειδικότερα στην Θεσσαλία ο κ. Κολέτσος, εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίηση του από το γεγονός ότι ήδη η Περιφέρεια έχει εκπονήσει ένα επιχειρησιακό σχέδιο για το τουρισμό-καθώς όπως ξεκαθάρισε ο ΕΟΤ θα ενισχύει πλέον μόνον όταν υπάρχει προεργασία και συγκεκριμένη τουριστική στόχευση έτσι ώστε η συνεργασία είναι πραγματικά ανταποδοτικού χαρακτήρα.
Σε πιλοτικό επίπεδο και για την επόμενη χρονιά, η στόχευση όσον αφορά στη προώθηση του Θεσσαλικού τουρισμού θα αφορά στις αγορές της Αγγλίας, της Γερμανίας και της Ρωσίας και σε πρώτη φάση θα οργανωθούν ενημερωτικές εξορμήσεις που θα γίνουν στις πρωτεύουσες των τριών προαναφερόμενων χωρών, προκειμένου να προβληθεί το θεσσαλικό τουριστικό προϊόν, μέσα από «Θεσσαλικά τριήμερα». Στην επόμενη φάση οι αντίστοιχοι φορείς των χωρών θα οργανώσουν επισκέψεις τουριστικών πρακτόρων και «tour operators» στην Θεσσαλία, προκειμένου να έχουν ίδια εικόνα για τις τουριστικές δυνατότητες και εναλλαγές που προσφέρει και να εξοικειωθούν με την περιοχή.
Οι προαναφερόμενες ενέργειες θα είναι συγχρηματοδοτούμενες από τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια Θεσσαλίας.
Όπως ανάφερε ο κ. Κολέτσος σε συμφωνία και με τον κ. Αγοραστό, θα υπάρξει στοχευμένη διαφήμιση της Θεσσαλίας σε συνεργασία του ΕΟΤ με την Περιφέρεια. Ενώ ο περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι θα υπάρχει προγραμματισμός συνολικής δράσης ώστε να προκύψει και μείωση του κόστους των ενεργειών αλλά και αύξηση της αποτελεσματικότητας.
«Το τρίπτυχο της δραστηριοποίησης μας για την αποτελεσματική τουριστική προβολή της Θεσσαλίας και την ενδυνάμωση της τουριστικής κίνησης, επικεντρώνεται στην συνέργια, την συνεργασία και την αποτελεσματικότητα, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αγοραστός.
Στην σύσκεψη με τους εκπροσώπους των τουριστικών φορέων, όπου προήδρευσαν ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Γ. Κολέτσος συμμετείχαν επίσης ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Καλτσογιάννης, οι Πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Λάρισας κα Παπαϊωάννου, Καρδίτσας κ. Βασιλάκος, Τρικάλων κ. Κουρούπας, το μέλος του Δ.Σ της Ένωσης Ξενοδόχων Τρικάλων κ. Αλεξίου, ο Διευθυντής του ΕΟΤ Θεσσαλίας κ. Ελευθερίου, ο Πρόεδρος Συλλόγου Ενοικιαζομένων Δωματίων & Διαμερισμάτων Λάρισας κ. Ζαφείρης και η αντιπρόεδρος κα Τσιντζιράκου, εκπρόσωποι της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Θεσσαλίας.