Τον αγιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στο 9ο Δημοτικό Σχολείο, στην συνοικία της Φιλιππούπολης, παρακολούθησε το πρωί της Δευτέρας, ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απόστολος Καλογιάννης, ύστερα από σχετική πρόσκληση του διευθυντή του σχολείου κ. Βασίλη Ζωγράφου.
Ο δήμαρχος Λαρισαίων, μετά την τελετή του αγιασμού, στο σύντομο χαιρετισμό του προς γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς ευχήθηκε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά και επίτευξη των στόχων των μαθητών και των οικογενειών τους, ενώ αναφέρθηκε και σε ζητήματα που αφορούν στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα.
Ο κ. Καλογιάννης, τόνισε ότι η απόφαση να παραστεί στα εγκαίνια του συγκεκριμένου σχολείου, δεν ήταν τυχαία, αφού όπως εξήγησε το 9ο Δημοτικό Σχολείο της Λάρισας, με τους 500 και πλέον μαθητές, είναι το σχολείο με το μεγαλύτερο αριθμό μαθητών στη Θεσσαλία, ίσως και στη χώρα. Επεσήμανε δε πως είναι υπαρκτή η ανάγκη κατασκευής νέου σχολείου στην περιοχή της Φιλιππούπολης, που είναι μια πολυπληθή συνοικία που θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο τα επόμενα χρόνια.
«Το θέμα της διεκδίκησης κατασκευής νέου σχολείου, είναι μπροστά μας. Σ’ αυτή τη προσπάθεια ο δήμος θα ζητήσει τη στήριξη και τη συμπόρευση με την εκπαιδευτική κοινότητα, το σύλλογο γονέων και ολόκληρη τη συνοικία», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογιάννης για συμπληρώσει: «Δεν είναι μια εύκολη υπόθεση. Δεν μπορώ να δεσμευτώ ότι το σχολείο θα γίνει αύριο, αφού πλέον το νέο ΕΣΠΑ δεν χρηματοδοτεί την κατασκευή νέων διδακτηρίων, ενώ το κόστος για ένα νέο σχολείο ανέρχεται στα 4 με 5 εκατ. ευρώ. Ωστόσο είμαστε εδώ για να διεκδικήσουμε».
Συνεχίζοντας ο κ. Καλογιάννης τόνισε τα εξής: «Μέχρι τότε, οφείλουμε να βελτιώσουμε την κατάσταση σ ΄ αυτό το σχολείο. Ηδη οι υπηρεσίες του Δήμου, προχώρησαν στην διαμόρφωση δυο νέων αιθουσών, ενώ φέτος θα γίνουν επεμβάσεις και στην αίθουσα εκδηλώσεων ενώ το σχολείο, όπως όλα τα διδακτήρια, συντηρήθηκαν μέσα στο καλοκαίρι από τις υπηρεσίες του Δήμου Λαρισαίων»
Ιδιαίτερα αναφορά έκανε ο δήμαρχος και στην ιδιαίτερη σημασία που δίνει η δημοτική αρχή του Δήμου Λαρισαίων στα ζητήματα της κοινωνικής και εκπαιδευτικής πολιτικής κάνοντας αναφορές στη λειτουργία 9 Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών αλλά και στην «Κατασκήνωση στην Πόλη», που λειτούργησε – για πρώτη φορά – τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.