Εάν πιστεύετε ότι τα socialmedia εξυπηρετούν μόνο σκοπούς κοινωνικής δικτύωσης σκεφτείτε το ξανά.
Πιθανοί επενδυτές, εργοδότες, υπάλληλοι και πελάτες είναι κυριολεκτικά στις άκρες των δακτύλων σας. Η δημιουργία σχέσεων και εμπιστοσύνης εξαρτάται από εσάς και είναι το βασικό συστατικό του social selling.
Το social selling δεν είναι πλέον προαιρετικό για την επιχείρηση σας. Είναι μια υπερδύναμη στρατηγική που θα σας βοηθήσει να πουλήσετε τις ιδέες σας, να εγκαθιδρύσετε αξιοπιστία ,να ασφαλίσετε το εισόδημα σας , να προσελκύσετε το ταλέντο και να αποκτήσετε πελάτες .
Η κοινωνική δικτύωση καταλαμβάνει το ένα τέταρτο του συνολικού χρόνου που δαπανάται online και συμπεριλαμβάνει το 75% των συνολικών χρηστών του Internet.Εάν εμπλέκεστε διαδραστικά με το κοινό σας σε οποιοδήποτε επίπεδο μέσω των socialmedia, είτε για ανάπτυξη επιχειρήσεων, είτε για “brandawareness”, αυτό ονομάζεται socialselling.
Η δημιουργία σχέσεων και η αλλαγή του τρόπου σκέψης των ατόμων είναι το κλειδί της επιτυχίας.Σήμερα , το socialselling είναι το βέλτιστο εργαλείο για την επίτευξη και των δυο.
Ακολουθούν κάποια βήματα που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε την δύναμη του socialselling.
1.Κάντε τη μελέτη σας, όπως κι εμείς.
Η βάση κάθε καλής σχέσης είναι η κατανόηση, όπως ακράδαντα πιστεύουμε και εμείς στην aboutnet, σαν εταιρεία κατασκευής και προώθησης εστοσελίδων επιχειρήσεων. Αφιερώστε, όπως κι εμείς χρόνο στην κατανόηση του πελάτη, του συνιδρυτή, του συνεργάτη .Χτίζοντας σχέσεις με κάποιο άτομο συνεπάγεται την αναγνώριση του ποιοι είναι.
Το LinkedIn, το Facebook, το Twitter και άλλα κοινωνικά δίκτυα μας δίνουν την δυνατότητα να αποκτήσουμε πληροφορίες ο ένας για τον άλλο. Σε μια εποχή όπου οι άνθρωποι ανοίγονται διαδικτυακά, μπορείτε να ξεχωρίσετε με ποιον αξίζει να συνδεθείτε και να ανακαλύψετε χρήσιμες πληροφορίες, για την εργασία τους ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους.
Όπως λέει ο ιδρυτής του Facebook:«Οι άνθρωποι είναι όχι μόνο εξοικειωμένοι με τον διαμοιρασμό πληροφοριών, αλλά συμβαίνει σε μεγαλύτερη ευρύτητα και με περισσότερους ανθρώπους.» Αφού οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να μοιραστούν μέσω των socialmedia, είναι ευκολότερο για εσάς να ταυτοποιήσετε και να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πελατειακό σας targetgroup.
2.Να είστε αυθεντικοί
Μόλις εντοπίσετε τα άτομα τα οποία θα θέλατε να έχετε στο δίκτυό σας , ξεκινήστε να αλληλοεπιδράτε μαζί τους. Βρείτε το κοινό πεδίο και χρησιμοποιήστε το σαν την είσοδο στον διάλογο και την επικοινωνία.
Το να έχετε φίλους είναι πιο εύκολο όταν είστε αυθεντικοί. Όπως όταν βρίσκεστε σε ένα δείπνο όπου γνωρίζετε μόνο τον οικοδεσπότη, για να συζητήσετε με τους υπόλοιπους καλεσμένους θα πρέπει να βρείτε ένα κοινό σημείο επαφής. Βρείτε το και θα έχετε μια όμορφη συζήτηση.
Το ίδιο ισχύει και για τα socialmedia. Ενεργήστε αυθεντικά, απαντώντας σε κάποιο blog που θαυμάζετε κάντε μία αναφορά σε κάποια πρόσφατη εκπόνηση. Ουσιαστικά θα είστε σε μια καλύτερη θέση δημιουργώντας ένα αυθεντικό πεδίο με τις διαπροσωπικές σχέσεις εντός του παιχνιδιού.
3.Εδραιώστε τις σχέσεις σας.
Το επόμενο στάδιο είναι η εκβάθυνση των σχέσεων,το κύριο σημείο των πωλήσεων-συμπεριλαμβανομένου της αξιοπιστίας. Οι άνθρωποι θέλουν να αλληλοεπιδράσουν, να δουλέψουν και να συνεργαστούν με επαγγελματίεςπου γνωρίζουν και εμπιστεύονται. Οι τυπικές σχέσεις δεν βοηθούν στηναλληλεπίδραση. Το socialselling απαιτεί την εμπλοκή με τους ανθρώπουςμε τρόπο δοσοληψίας. Πρόκειται για σχέσεις «δούναι και λαβείν».Η εδραίωση των σχέσεων απαιτεί χρόνο και αυθεντικότητα σε όλα τα επίπεδα.
Αυτή η στρατηγική γεννά 40% περισσότερο σωστή καθοδήγηση από ότι οι «ψυχρές» προσκλήσεις και επιτρέπει την δόμηση αυθεντικών σχέσεων. Εταιρίες που είναι άριστες στην καθοδήγηση και την εδραίωση των σχέσεων επιτυγχάνουν 50% περισσότερες πωλήσεις. Αν και αυτές οι στατιστικές αναφέρονται σε πιο παραδοσιακές αγοραστικές διαδικασίες, οι επιχειρηματίες θα ήταν αμελείς αν δεν το προσέξουν.
Πηγή:aboutnet