Πρωτοσέλιδο

Βελτιώνει την Παλαιά Εθνική Οδό Βόλου – Λάρισας η Περιφέρεια


Στη βελτίωση της Παλαιάς Εθνικής Οδού  Βόλου-Λάρισας πρόκειται να προχωρήσει η Περιφέρεια Θεσσαλίας, καθώς μετά την έγκριση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού περνάει αύριο από την Οικονομική Επιτροπή και πηγαίνει για δημοπράτηση το έργο: «Ολοκλήρωση ασφαλτικών εργασιών της ΕΟ6 (ασφαλτικά – σήμανση – ασφάλεια ηλεκτροφωτισμός)». Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 1.800.000,00 €  και θα βαρύνει το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Σε δηλώσεις του ο κ. Κ. Αγοραστός σημείωσε τα εξής: «Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο για την ασφαλέστερη επικοινωνία των ανθρώπινων κοινοτήτων και την μεταφορά των εμπορευμάτων. Ο δρόμος αυτός λόγω της πολύχρονης χρήσης, της φθοράς αλλά και των έντονων καιρικών φαινομένων χρίζει άμεσης συντήρησης. Σκοπός των εργασιών αυτών είναι η επαναφορά του οδοστρώματος κυκλοφορίας σε όσο δυνατόν καλύτερη κατάσταση, ώστε να διεξάγεται ομαλά και με ασφάλεια η κυκλοφορία των οχημάτων. Επιπλέον, με έργα όπως αυτό δημιουργούμε θέσεις εργασίας και μόχλευση στην τοπική οικονομία και κοινωνία».

Οι εργασίες αφορούν την συντήρηση της Εθνικής Οδού με αρ.6 Βόλου – Λάρισας και περιλαμβάνουν την ανακατασκευή ασφαλτοτάπητα σε συνεχή τμήματα, την κατασκευή τεχνικών για την ομαλή παροχέτευση της επιφανειακής ροής των υδάτων επί της οδού, την τοποθέτηση νέων στηθαίων ασφαλείας και την επέκταση ηλεκτροφωτισμού.

H ανακατασκευή των ασφαλτοταπήτων αφορά την εξάλειψη τοπικών φθορών του ασφαλτικού οδοστρώματος και την ανακατασκευή των ασφαλτικών στρώσεων για την αποκατάσταση της ομαλότητας και συγκεκριμένα προβλέπονται οι παρακάτω εργασίες :

  • Φρεζάρισμα σε βάθος έως 8 εκ ανάλογα με το πρόβλημα που παρουσιάζουν.
  • Εφαρμογή ασφαλτικής συγκολλητικής επάλλειψης με γαλάκτωμα.
  • Διάστρωση ασφαλτικής στρώσης πάχους 5 εκ .
  • Κατασκευή αντιολισθηρής στρώση κυκλοφορίας πάχους 4 εκ.

Εργασίες διάνοιξης και κατασκευή επενδεδυμένης τάφρου συνέχειας από το άκρο του καταστρώματος η οποία και θα καταλήγει σε φρεάτιο(συλλογής υδάτων). Η τάφρος και τα φρεάτια θα είναι ορθογωνικής διατομής, με προστατευτική σχάρα. Αποξήλωση κατεστραμμένων στηθαίων – αντικατάσταση με νέων, θα προσαρμοστούν και θα ακολουθούν το ύψος του τμήματος των υπολοίπων στηθαίων. Πλήρη διαγράμμιση (είτε αρχική είτε αναδιαγράμμιση) ασφαλτικού οδοστρώματος, με υλικό υψηλής αντοχής και αντανακλαστικότητας. Η  τοποθέτηση επί πλέον ιστών, φωτιστικών σωμάτων κτλ όπου κρίνεται απαραίτητη η βελτίωση του οδικού ηλεκτροφωτισμού σε τμήματα της Εθνικής οδού καθ΄ υπόδειξη της Υπηρεσίας.

 

 

Προηγούμενο άρθρο Ασθένειες στους αμπελώνες των πεδινών περιοχών
Επόμενο άρθρο Μάξιμος: Απαιτείται άμεσα σχέδιο για το Δημογραφικό!