Ως γνωστόν, μετά την εφαρμογή της νέας αυτοδιοικητικής αρχιτεκτονικής του σχεδίου «Καλλικράτης», προέκυψε στην Επαρχία Ελασσόνας ένας Δήμος – γίγας, που εμπεριέχει έξι «Καποδιστριακούς» Δήμους και τρεις Κοινότητες, καταλαμβάνει το 40% της συνολικής έκτασης του νομού Λάρισας, έχει συνολικό πληθυσμό 42.000 κατοίκων και εδράζεται επί ορεινού – ημιορεινού εδάφους.
Σε ένα τέτοιο γιγαντιαίο αυτοδιοικητικό μόρφωμα, η διασφάλιση αποτελεσματικών και συγχρόνων υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες είναι αναγκαία προϋπόθεση, για να μείνει ο πληθυσμός στις πατρογονικές του εστίες, αποφεύγοντας την επιλογή της αστυφιλίας.
Έτσι, ευλόγως η τοπική κοινωνία διατυπώνει ομοθυμαδόν το αίτημα ίδρυσης και λειτουργίας ενός Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών, που υποστηρίζεται από όλη την ιατρική κοινότητα του νομού Λάρισας και μπορεί να ενταχθεί σε έναν ευρύτερο σχεδιασμό ανάπτυξης της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
Εξάλλου, η τοπική Εκκλησία, αφουγκραζόμενη τον διακαή πόθο όλων των κατοίκων της Ελασσόνας για την δημιουργία του Τ.Ε.Π., έχει ήδη παραχωρήσει ένα χώρο 400 τ.μ. για την εγκατάσταση της προτεινόμενης μονάδας, που μάλιστα εφάπτεται με το Κ.Υ. Ελασσόνας, δημιουργώντας την προοπτική λειτουργίας ενός «πόλου υγείας» στον συγκεκριμένο χώρο με ευεργετικές επιπτώσεις στο επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών υγείας προς τον τοπικό πληθυσμό.
Συνεπώς, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
•1. Υπάρχει η πολιτική βούληση, για να προχωρήσει η ίδρυση και λειτουργία ενός Τ.Ε.Π. στον νέο ενιαίο Δήμο Ελασσόνας;
•2. Θα ζητηθεί από το Υπουργείο Υγείας η άποψη της Διοίκησης του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, καθώς η λειτουργία ΤΕΠ στην Ελασσόνα θα μπορούσε να συνεισφέρει τα μέγιστα στην αποσυμφόρηση του Γ.Ν.Λ.;