«Διαλύετε τα ΤΕΙ με το “έτσι θέλω”, χωρίς καν να ξέρουμε την εισήγηση της Επιτροπής αξιολόγησης, την οποία εσείς συστήσατε. Ενώ, για το ΤΕΙ Κρήτης, η Επιτροπή αξιολόγησης, που εσείς ορίσατε, ήταν θετική στην ενίσχυση και μετεξέλιξή του σε Πανεπιστήμιο. Δεν ξέρω όμως αν το ΤΕΙ Κρήτης είναι καλύτερο του ΤΕΙ Θεσσαλίας.
Δεν βλέπω, επίσης, δίπλα σας σήμερα και μου κάνει εντύπωση, τον σύμβουλό σας, τον κ. Κυπριανό, ο οποίος ήταν ο εγκέφαλος του εγχειρήματος των απορροφήσεων των ΤΕΙ Θεσσαλίας και Στέρεας Ελλάδας από το Παν. Θεσσαλίας, ΕΚΠΑ και ΓΠΑ. Αληθεύουν οι πληροφορίες περί παραιτήσεώς του λίγο προτού το νομοσχέδιο εισαχθεί στην Ολομέλεια; Μέχρι και αυτός αντιδρά σε αυτό το έκτρωμα;».
Τα ανωτέρω τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Εισηγητής της ΝΔ, Βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας, εξαπολύοντας επίθεση στην Κυβέρνηση και έχοντας απέναντί του όλη την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.
Μετά από έντονη αντιπαράθεση μεταξύ των Βουλευτών Κυβέρνησης και Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ο Υπουργός Παιδείας παραδέχθηκε πως, πράγματι, ο σύμβουλός του παραιτήθηκε, για να αναλάβει την προεδρία της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση(ΑΔΙΠ), η οποία έχει χαρακτηρίσει ως ακατάλληλο το σχέδιο του κ. Γαβρόγλου.
Ο Λαρισαίος πολιτικός αντέδρασε, άμεσα, έπειτα από την απάντηση του Υπουργού, λέγοντας:
«Γιατί, θα τον τοποθετήσετε εκεί; Επειδή η ΑΔΙΠ διαφωνεί με τις συνενώσεις και έχει χαρακτηρίσει τη μέθοδό σας ως ακατάλληλη και χωρίς αξιολόγηση; Θέλετε να την ελέγξετε και την ΑΔΙΠ τώρα; Και το παραδέχεστε;»
Σε αρκετά σημεία της ομιλίας του συνέχισε να έρχεται σε αντιπαράθεση με τους Υπουργούς, ακόμη και με τον Πρόεδρο της Επιτροπής και Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Σεβαστάκη, ο οποίος διέκοψεδύο φορές στην ομιλία του. Ειδικότερα, όταν ο αν. Τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ έθιξε τα εξής:
«Κύριε Υπουργέ, εκφράσατε την πεποίθηση ότι τα πανεπιστήμια προσφέρουν καλλιέργεια και μόρφωση, χωρίς να έχουν ως στόχο την επαγγελματική αποκατάσταση των πτυχιούχων. Πράγματι, τα Πανεπιστήμια έχουν ως στόχο τη μόρφωση, αλλά συνδέονται άρρηκτα με την επαγγελματική αποκατάσταση. Για αυτό υπάρχουν οι κατευθύνσεις από το Λύκειο και το εκπαιδευτικό σύστημα σωρεύει, τόσο την εκπαίδευση και την επιστημοσύνη, όσο και την επαγγελματική προοπτική. Το “BrainDrain” και οι 200 χιλιάδες ελληνοπαίδων, που βρέθηκαν αυτά τα χρόνια της κρίσης στο εξωτερικό, είναι αμόρφωτα και ακαλλιέργητα; Όχι βέβαια. Ακριβώς το αντίθετο, για αναζήτηση εργασίας πήγαν. Και δεν νομίζω σε αυτό να διαφωνείτε. Επομένως, καλός είναι ο ρομαντισμός, καλές είναι οι φιλοσοφίες σας, αλλά ο χορτάτος τον νηστικό δεν τον καταλαβαίνει.
«Επανέρχομαιστα Ιατρικά Εργαστήρια του ΤΕΙ Θεσσαλίας, που οι πτυχιούχοι τους θα πάρουν τίτλο σπουδών Νοσηλευτικής! Θα μας πείτε, επιτέλους, ποιά συμφέροντα υπαγορεύουν το κλείσιμο του Τμήματος Ιατρικών Εργαστηρίων στη Λάρισα;Τι δεν καταλαβαίνετε τώρα; Η Σχολή Ιατρικών Εργαστηρίων κλείνει και η αντίδραση σε αυτό το κλείσιμο της σχολής με υψηλή απορροφητικότητα με πολύ υψηλές βάσεις, είναι διακομματική και πανθεσσαλική!».
Ο κ. Κέλλας, κατά το κλείσιμο της ομιλίας του, αφού σχολίασε πολλαπλά σημεία του πολυνομοσχεδίου σημείωσε:
«Εχθές, ο συγκυβερνήτης σας, ο κ. Καμμένος αποχαιρέτησε τους Αρχηγούς των Όπλων και σε λίγη ώρα συναντάται με τον κ Τσίπρα. Συνεπώς, μπορεί το νομοσχέδιο αυτό να είναι και το τελευταίο σας και ας ελπίσουμε ότι δεν θα φτάσει τη Δευτέρα στην Ολομέλεια».