- Έχουμε και την πολιτική βούληση και σωστά μελετημένο πρόγραμμα για τη λύση του κυκλοφοριακού στη Λάρισα
“Χρειάζεται πολιτική βούληση και σωστά μελετημένο σχέδιο και πρόγραμμαγια τη λύση του κυκλοφοριακού και του προβλήματος της στάθμευσηςστη Λάρισα. Κι εμείς έχουμε και τα δύο”, σημειώνει η υποψήφια δήμαρχος, κ.Ρένα Καραλαριώτου. Απαντώντας στις αιτιάσεις του κ.Καλογιάννη για τις προγραμματικές θέσεις της δημοτικής παράταξης “Λάρισα Μπροστά”, αναφορικά με το κυκλοφοριακό και τη στάθμευση , η κ.Καραλαριώτου τονίζει με νόημα ότι “όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει”.
“Μία δημοτική αρχή οφείλει να δίνει όλες τις μάχες προς όφελος των πολιτών. Ο κ.Καλογιάννης επιχειρεί να παρουσιάσει ως ανέφικτο αυτό που ο ίδιος και η ομάδα του αδυνατούν να πράξουν.
Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι τελείως διαφορετική. Αυτό που δηλώνει ότι δεν μπορεί να κάνει ο κ.Καλογιάννης, εμείς το έχουμε θέσει ως βασική προτεραιότητά μας: επαναδιαπραγμάτευση, άμεσα, των συμβάσεων στα δύο δημοτικά πάρκινγκ και απόδοση των αδιάθετων θέσεων για δωρεάν χρήση από τους εργαζόμενους και τους εμπόρους του κέντρου και δημιουργία θέσεων στάθμευσης σε χώρους περιμετρικά του κέντρου, όπου θα γίνεται μετεπιβίβαση στο Αστικό.
Ειδικά για τη μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, όπως είναι το Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας, πλέον το νομικό πλαίσιο δίνει τη δυνατότητα στους δήμους να συνάπτουν προγραμματικές συμβάσεις με εταιρείες του ιδιωτικού τομέα για παροχή υπηρεσίας.
Αυτό σημαίνει όχι μόνον ότι μπορούμε να έχουμε φθηνότερο εισιτήριο στο Αστικό, αλλά και ότι αυτό επιβάλλεται και από την οικονομική συγκυρία, αλλά και από την εφαρμογή των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, στο πλαίσιο των δράσεων για να αλλάξει η κουλτούρα των πολιτών και να χρησιμοποιούν περισσότερο τα ΜΜΜ.
Πέρα από το ότι δήμοι στην Αττική, όπως Φυλής, Σαρωνικού και Ραφήνας, έχουν ήδη προχωρήσει στη σύναψη τέτοιων προγραμματικών συμβάσεων με τον ΟΑΣΑ, το ίδιο κάνουν και οι δήμοι Ιωαννιτών και Ηγουμενίτσας -που επίσης εφαρμόζουν ΣΒΑΚ- με τους ιδιώτες φορείς Αστικών Συγκοινωνιών των περιοχών τους, όπως είναι το λογικό.
Στη Λάρισα, έχουμε την παγκόσμια πρωτοτυπία να βάζουμε “το κάρο πριν το άλογο”! Ο κ.Καλογιάννης έχει επιλέξει να προχωρήσει στις παρεμβάσεις στο κέντρο καθαρά για προεκλογικούς λόγους, ώστε να έχει να παρουσιάσει κάτι ενόψει των εκλογών.
Όχι μόνον μειώνει τις θέσεις στάθμευσης στο κέντρο, όχι μόνον δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα στην κυκλοφορία των οχημάτων, αλλά υποστηρίζει και ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι διαφορετικό!
Αυτό λοιπόν που δεν μπορεί να κάνει ο κ.Καλογιάννης, θα το κάνουμε εμείς ως η επόμενη δημοτική αρχή. Και επαναδιαπραγμάτευση, η οποία σαφώς και είναι εφικτή, θα κάνουμε και δωρεάν θέσεις στάθμευσης θα δώσουμε στους μόνιμους κατοίκους του κέντρου και την κοινωνική ομάδα των ΑμΕΑ και φθηνότερο εισιτήριο, με συχνότερα δρομολόγια και γρήγορες διελεύσεις, θα έχουν οι πολίτες της Λάρισας, με προγραμματικές συμβάσεις με το Αστικό ΚΤΕΛ.
Χρειάζεται πολιτική βούληση και σωστά μελετημένο σχέδιο και πρόγραμμα. Εμείς έχουμε και τα δύο”.