Πρωτοσέλιδο

Δύο νέοι κυκλικοί κόμβοι σε Λάρισα και Φάρσαλα


Σε φάση υλοποίησης εισέρχεται το έργο της κατασκευής δύο κυκλικών κόμβων σε Λάρισα και Φάρσαλα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, καθώς η Οικονομική Επιτροπή άναψε το πράσινο φως για τη συμβασιοποίηση του έργου, συνολικού  προϋπολογισμού 3.500.000 ευρώ. Συγκεκριμένα, ο πρώτος κόμβος θα κατασκευαστεί στη διασταύρωση του Περιφερειακού Δακτυλίου Λάρισας με την οδό Φαρσάλων και ο δεύτερος στα Φάρσαλα στη διασταύρωση του Περιφερειακού Δακτυλίου Φαρσάλων με την Εθνική οδό Λάρισας – Λαμίας.

«Προχωρά, πλέον, μετά τη δημοπράτηση, η συμβασιοποίηση ενός σημαντικού συγκοινωνιακού έργου που αφορά στην πόλη της Λάρισας και των Φαρσάλων» τόνισε σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός και συνέχισε: «Με στρατηγική και σχεδιασμό αναβαθμίζουμε τις οδικές υποδομές της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας, τις υποδομές της Θεσσαλίας. Τροφοδοτούμε την οικονομική ανάπτυξη καθώς τα έργα δημιουργούν μόχλευση στην τοπική πραγματική οικονομία και δημιουργούν  θέσεις εργασίας. Ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο είναι απαραίτητο τόσο για την σωστή εξυπηρέτηση των αναγκών των κατοίκων, των επισκεπτών και των επιχειρήσεων, όσο και για την αναπτυξιακή πορεία της Περιφέρειάς μας».

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ

Η διαμόρφωση του Ι/Κ στη διασταύρωση του Περιφερειακού Δακτυλίου Λάρισας με την οδό Φαρσάλων αποτελείται από :

* Την κεντρική νησίδα κυκλικής μορφής (διαμέτρου d=24.00m), που είναι η διαμορφωμένη περιοχή στο κέντρο του κυκλικού κόμβου, γύρω από την οποία γίνεται η κυκλοφορία.

* Το βατό κράσπεδο (apron area) συνολικού πλάτους 2,50μ.

* Το πλάτος του κυκλικού δακτυλίου Wκ. Το κυκλικό οδόστρωμα έχει πλάτος b=10,0m όπως προκύπτει βάσει των γερμανικών κανονισμών και περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας από 5,00μ έκαστη.

* Την εξωτερική διάμετρο του εγγεγραμμένου κύκλου. Έχει τιμή D=50.00m, μετράται από το εξωτερικό άκρο του κυκλικού κόμβου και αποτελεί το απαραίτητο μέτρο για να περιγραφεί το μέγεθος του κυκλικού κόμβου.

* Η αποχέτευση των ομβρίων από το κατάστρωμα της οδού γίνεται με ελεύθερη ροή στο έρεισμά της και κατόπιν στους υφιστάμενους αποδέκτες παραπλεύρως της οδού και στο δίκτυο αποχέτευσης της ΔΕΥΑΛ.

Η διαμόρφωση του Ι.Κ. στη διασταύρωση του Περιφερειακού Δακτυλίου Φαρσάλων με την Εθνική οδό Λάρισας – Λαμίας αποτελείται από:

* Την κεντρική νησίδα (συνολικής διαμέτρου d=22.00m), που είναι η διαμορφωμένη περιοχή στο κέντρο του κυκλικού κόμβου, γύρω από την οποία γίνεται η κυκλοφορία.

* Το βατό κράσπεδο (apron area) συνολικού πλάτους μετά των κρασπεδόρειθρων 2,50μ.

* Το πλάτος του κυκλικού δακτυλίου Wκ. Το κυκλικό οδόστρωμα έχει πλάτος b=10,0m όπως προκύπτει βάσει των γερμανικών κανονισμών και περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας από 5,00μ έκαστη.

* Την εξωτερική διάμετρο του εγγεγραμμένου κύκλου. Έχει τιμή D=48.00m. Μετράται από το εξωτερικό άκρο του κυκλικού κόμβου και αποτελεί το απαραίτητο μέτρο για να περιγραφεί το μέγεθος του κυκλικού κόμβου.

* Η αποχέτευση των ομβρίων από το κατάστρωμα της οδού γίνεται με ελεύθερη ροή στο έρεισμά της και κατόπιν στους υφιστάμενους αποδέκτες παραπλεύρως της οδού.

 

Προηγούμενο άρθρο Νέα οχήματα αποκτούν Πυροσβεστική και Στρατός
Επόμενο άρθρο Συνάντηση Θ. Νασιακόπουλου με τους νεοκλεγέντες προέδρους