Σε ιδιαίτερα συγκινητικό και ζεστό κλίμα πραγματοποιήθηκε η επετειακή συνάντηση των αποφοίτων της τάξης του 1976 του Λυκείου Συκουρίου, με αφορμή τη συμπλήρωση πενήντα χρόνων από την αποφοίτησή τους. Οι παλιοί συμμαθητές αντάμωσαν ξανά ύστερα από μισό αιώνα, αναβιώνοντας μνήμες από τα μαθητικά τους χρόνια,…














περισσότερα









































